643717lbi4rs3sre.gif

 Olen nukkunut koko viikonlopun, enkä ole mitään saanut aikaseks.
Hieman kiukuttaa ja ku kutittaa vähän väliä, toivottavasti tämä kutina hieman alkais jo kohta
helpottaa. Eiköhän se ala tuossa parin päivän päästä, jos se on se maito.

Mulla on kyllä ollut paha taiveihottuma pienempänä. Mut siihen aikaan ei oikein osattu etsiä
mistä se johtui. Olin ihan ihotauti lääkärillä, mutta ei ne sielläkään keksinyt mistä se johtuis.
Sit se hävis yks kaks. Nyt sit vanhempana se tuli kaameena iho näppylänä takas.
Lääkärit nauravat minulle tänä päivänä, ku menen kysymään näistä näppylöistä.

Aika inhottavia arvausaseman lekureita nykyään on. Ehkä mun täytyy säästää rahat ja lähtee yksityiselle, et jotain edes tapahtuu sillä rintamalla. Vatsa oireet varmaan kuuluu tähän samaan vaivaan, niin ainakin uskon.