Tällainen tarttui haaviin doriksen blogista.

Olen kuin kaalilaatikko ja lasi vettä


Olen luotettava ja kallisarvoinen ystävä, hyvää pataa kaikkien kanssa. Suhteeni vanhempiinikin on todennäköisesti parempi kuin kellään ystävälläni.

Fiksuimmat ovat jo huomanneet, että olen vaatimaton, mutta näppärä sekä käsistäni että päästäni. Siksi ihmiset tuuppaavat pyytämään sinua talkooavuksi ja soittavat sinulle, jos vastausta tai ohjetta ei löydy Googlesta tai Wikipediasta.

Viihdyn kauniissa kodissani, ja hyvää elämää on ilta tv:n ääressä. Jos irrottelen, juon lasin viiniä. Taustamusiikiksi sopii kotimainen pop tai popahtava iskelmä.



Jos olisin kouluruoka, olisin

Ideakeittiön kouluruokatesti: olen Kaalilaatikko ja lasi vettä

Kaalilaatikko ja
lasi vettä

Olen hyvää pataa kaikkien kanssa.

Tee sinäkin
Ideakeittiön kouluruokatesti