Tänään on ollutkin jo ihan hyvä päivä ja nyt aloitin laihduttamisen kunnolla ja samalla yrittää elämäntapa muutosta, vaikka sitä ollaan yritetty jo liki 20 vuotta. Ehkä se nyt onnistuu...

Maanantaina oli fitballa jumpassa ja tuli tosi ihana olo ja  lihakset niin kipeenä, että tosi vaikee kävellä. Saati sitten nauraa

588319k6ej9sc6dv.gif

 

Töissä tosi kiirettä ja stressaavaa, mutta ihme kyllä olen ollut töiden jälkeen aika pirteessä kunnossa. Kummallista kyllä....?!?

433974gp1poj7g3d.gif

Johtuu varmaan siitä, kun olen hieman alentanut syömisiäni ja olen ollut hieman pirteämpi. Olen lisännyt ruokavaliooni enemmän marjoja ja hedelmiä, kuin aiemmin. Se näköjään tekee ihan hyvää ja on saanut hieman mietiskeltyä näitä ruoka asioita enmmän...

Ehkä se ku kävin housu kaupassa ja olin vissiin kaks tuntii, eikä yhetkään mennyt jalkaa. Se ehkä sai asiani muuttumaan...

 

Mut nyt on lähdettävä saunaa, et huomiseen...